wtorek, 13 września 2011

Ekspresowa sałatka z selera

Są takie chwile, gdy naprawdę czas nas goni, a mąż już u drzwi. Albo goście. Ta sałatka, może dla wielu nie odkrywcza, ma w sobie moc. Powstaje w oka mgnieniu! Całe przygotowanie zajęło mi 15 minut, przy czym zajęta byłam rozmową z gościem, więc pewnie dałabym radę zrobić ją jeszcze szybciej, gdyby nie moje wrodzone gadulstwo. W sumie, to dłużej zajęło mi spisanie przepisu i jego publikacja niż samo stanie w kuchni.

Składniki:
  • puszka kukurydzy
  • pokrojona biała część pora
  • pół czerwonej papryki pokrojonej w kostkę
  • 100-150g szynki pokrojonej w kostkę
  • 100-150g sera żółtego pokrojonego w kostkę
  • słoik tartego selera konserwowanego, nieco rozdrobnionego
  • 3 łyżki majonezu
  • sól, pieprz, zioła do sałatek

Wszystkie składniki mieszam. Przyprawiam do smaku. Podaję z bagietką z masłem.

3 komentarze:

  1. kocham sałatki. dziś dostałam książkę, w której mam przepisy tylko na nie. Twoja faktycznie błyskawiczna, jak dotąd robiłam tylko selerowo ananasową. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, taki zestaw składników mi pasuje :) Zajadam się ostatnio sałatkami, więc ta jest kolejna do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń